Blogi
FOODEX JAPAN 2025 – võrgustik, kasv ja üllatav võit!

11.–14. märts toimus Jaapanis Tokyos mainekas toidu- ja joogimess Foodex, kus koostöös Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega (EIS) eksponeerisime oma tooteid koos 10 Eesti ettevõttega.
Foodexi Eesti ühisstendil osalesime koos ettevõtetega A. Le Coq, Artisan Honey, Astelpaju Eksport, Balsnack, EBM Grupp, Junimperium Distillery, MULL Drinks, Põhjala, Revala ja Saku Õlletehas.
Tänavu juba 50. korda toimuvat Foodexit peetakse toidutööstuse väravaks Aasiasse, eelkõige Jaapanisse. Eesti ühisstendil olid nii juba turule murdnud kui ka alles läbilööki otsivad ettevõtted. Esmakordselt olime Foodexil kohal ka meie – MySnacki meeskond, soovides sõlmida olulisi kontakte, õppida tundma kohalikku turgu ja tutvustada oma tervislikke snäkke.
MySnack Jaapani turule
Meie MySnacki meeskond oli väga elevil osalemast Foodex Japan 2025 toidumessil Jaapanis! Läksime sinna sooviga sõlmida olulisi kontakte, kohalikku turgu tundma õppida ja oma tervislikke snäkke tutvustada. Mess osutus edukaks ja andis meile suurepärase võimaluse kohtuda kohalike toidukaupmeeste, ettevõtjate ja edasimüüjatega. Lisaks lisasime oma kogemusele rahvusvahelise mõõtme, kui meid tulid tervitama nii Eesti suursaadik kui ka Soome saatkond.
Väärtuslikud kontaktid ja äripakkumised
Mess kestis mitu päeva ning kuigi külastajaid oli vähem kui varasematel aastatel, saime väärtuslikke kontakte ja lubavaid äripakkumisi. Kokku külastas messi nelja päeva jooksul 72 151 inimest. Meie põhieesmärk oli tutvustada oma tooteid tööstuse professionaalidele ning nautida messi tõelist sünergiat koos teiste ägedate Eesti ettevõtetega.
Edukas müük ja positiivne kogemus
Eriline üllatus messi viimasel päeval – meil õnnestus maha müüa järelejäänud tooted edukalt kohaliku Amazoni-sarnase müügiplatvormi kaudu!
Oleme ääretult tänulikud kõigile, kes jagasid oma teadmisi ja kogemusi Jaapani turu kohta. Koos õpime ja kasvame! 💪